piątek, 24 kwietnia 2015

~~ROZDZIAŁ 4~~




Ostatnia osoba stanęła na podeście a była nią Perrie.
- Nie umiem wyrazić tego co czuję w słowach dlatego, chciałabym poprosić moje przyjaciółki Jade, Jesy i Leigh-Anne aby zaśpiewały ze mną piosenkę . - Po chwili pozostałe trzy dziewczyny weszły na podest a w tle usłyszałem pierwsze nuty piosenki.
(możecie włączyć piosenkę "These four walls"  z listy na blogu )
Jako pierwsza zaśpiewała Jade

Czuję się taka otępiała
Wpatrując się w ścianę prysznica
Zaczęło się, poczucie, że nadszedł koniec
I teraz woda jest zimna
Próbowałam zjeść dzisiaj
Ale kawałek stanął w moim gardle.

 Następnie usłyszeliśmy głos Jesy:

W tym czasie, straciłam wszelkie poczucie godności
Dzwoniłam sto razy
Jeśli usłyszę twój głos, będzie dobrze
I ja, ja nie mogę odżyć
Chcę,aby ten pokój mnie 'pochłonął'
Ponieważ nie mogę się powstrzymać przed zastanawianiem się
Co jeśli miałabym jeszcze jedną noc na pożegnanie?
Ale gdy nie jesteś tutaj, aby wyłączyć światło, nie mogę zasnąć
Te cztery ściany i ja

 Po chwili słowa wyśpiewała Leigh:

Leżę w łóżku
Nie wydaje mi się, że opuszczę twoją stronę
Twoja poduszka jest mokra przez te wszystkie łzy, które wypłakałam
Nie powiem "do widzenia"
Próbowałam dziś się uśmiechnąć
Wtedy zdałam sobie sprawę, że to nie ma sensu

Teraz przyszła kolej na Perrie;

W tym czasie, straciłam wszelkie poczucie godności
Dzwoniłam tysiąc razy
Jeśli usłyszę twój głos, będzie dobrze
I ja, ja nie mogę odżyć
Chcę,aby ten pokój mnie 'pochłonął'
Ponieważ nie mogę się powstrzymać przed zastanawianiem się
Co jeśli miałabym jeszcze jedną noc na pożegnanie?

W tym momencie głos jej się załamał i wyszeptała :

Ale gdy nie jesteś tutaj, aby wyłączyć światło, nie mogę zasnąć
Te cztery ściany i ja

Po chwili usłyszeliśmy jak ich głos współgra:

I ja, ja nie mogę odżyć
Chcę, aby ten pokój mnie pochłonął
Ponieważ nie mogę się powstrzymać przed zastanawianiem się
Co jeśli miałabym jeszcze jedną noc na pożegnanie?
Ale gdy nie jesteś tutaj, aby wyłączyć światło, nie mogę zasnąć

a Jesy zakończyła piosenkę.:

Te cztery ściany i ja

Wszyscy się wzruszyli a Perrie zapłakana wtuliła się w Zayn'a.
Teraz wszyscy szliśmy na miejsce na cmentarzu w którym ma być pochowana moja Izzy. Trumna została spuszczona a nasza ósemka jako pierwsi po kolei rzucaliśmy garścią ziemi na trumnę

 - Dziękuję ci Harry za to ,że uczyniłeś ją szczęśliwą .
- Nie to ona mnie uszczęśliwiała a teraz ...  bez niej tak naprawdę jestem nikim . 
 Po 15 minutach składania kondolencji wszyscy zaczęli opuszczać cmentarz. W końcu zostałem tylko z Lou i El.
-Harry.. może już wrócimy?- poczułem delikatną , damską dłoń na ramieniu
-  Ja.. ja chcę się jeszcze pożegnać- wyszeptałem
- Będziemy czekać w samochodzie- Lou wysłała mi pocieszający uśmiech i obejmując El ruszyli w stronę parkingu.
- Tęsknię za Tobą.- szepnąłem- nie mogę jeść, spać.... oddychać bez Ciebie. Nie mogę się przyzwyczaić do myśli , że budzę się a Ciebie nie ma obok mnie. Że nigdy więcej Cię nie obejmę, ani nie usłyszę jak mówisz" Hazz ty głuptasie! Kocham Cię najbardziej na świecie". Nigdy więcej nie poczuję twoich ust na moich wargach ani twoich drobnych dłoni w moich lokach. Nigdy nie zobaczę  gdy słodko się rumienisz. Będzie mi tego wszystkiego brakować . Brakować najbardziej na tym czarnym świecie.Kocham Cię, i zawsze będę cię kochać.- starłem łzę z mojego policzka i udałem się w stronę moich przyjaciół. Wychodząc z cmentarza zobaczyłem fanki trzymające plakaty z napisem " HARRY JESTEŚMY Z TOBĄ ", " NIE PODDAWAJ SIĘ HAZZA ", " IZZY NA ZAWSZE W NASZEJ PAMIĘCI" , " NIGDY CIĘ NIE ZAPOMNIMY IZZY" . Widząc to wszystko łza znowu zakręciła mi się w oku. Cieszę się ,że nasze fanki chcą mnie wspierać w tych trudnych chwilach . Widać ,że Izzy była lubina przez fanki co mnie cieszy. Pogrążony w tych myślach doszedłem do samochodu Louisa. Po jakiś 20 minutach dojechaliśmy do domu. Zdjąłem buty,i nie zwracając większej uwagi na protesty ze strony przyjaciół  wszedłem na piętro i nie zdejmując ubrań.. zasnąłem.

___________________________________

HEEEY! Mamy już 4 rozdział ^o^ PROSZĘ KOMENTUJCIE BO TO WIĘKSZA MOTYWACJA DO DALSZEGO PISANIA!
Car and Tori

3 komentarze:

  1. :( Kiedy kolejny ? Dodajcie go szybciej !!! Błagam
    http://diaries-memories-zayn-malik-ff.blogspot.com/

    Van

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż... Sprawiłyście, że płaczę... Jeszcze do tego użyłyście mojej ulubionej piosenki LM :) Cóż mogę tylko powiedzieć dziękuję i gratuluję! ;*
    - Care.
    http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział czekam na następny proszę mnie informować liampaynejade1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń