niedziela, 5 kwietnia 2015

ROZDZIAŁ 1

                                    ~~OCZAMI HARREGO~~

Po zakończeniu połączenia usiadłem na krześle.
- Harry, Kto to dzwonił ? Coś się stało? Jesteś jakiś blady. Dobrze się czujesz? - powiedział Liam
 Ja nie wiedziałem co mam powiedzieć tylko wyszeptałem
- Izzy
- Ona zaraz przyjedzie - powiedział Niall
- Nie Izzy nie żyje muszę pojechać do szpitala i potwierdzić ,że to ona .
Po tych słowach zacząłem płakać jak małe dziecko . Wtedy przyszła Perrie. Wszyscy udaliśmy się do auta. Kocham nasze fanki , ale dzisiaj nie nic ochoty dlatego nie zwracałem na nie uwagi i jako pierwszy wsiadłem do samochodu. Chłopacy rozdali kilka autografów po czym je przeprosili i razem ruszyliśmy w stronę szpitala. Gdy dotarliśmy na miejsce razem poszliśmy do kostnicy. Miałem cichą nadzieję ,że lekarze się jednak pomylili i to nie będzie moja Izzy. W końcu dotarliśmy do kostnicy. Do środka razem ze mną wszedł Zayn a reszta została na korytarzu. Lekarz odsłonił białe płótno którym przykryta była moja Izzy.
- Czy to Pani Izzy Herren ?
- Tak. Tak to Izzy.
- Wie Pan ,że ona wyraziła zgodę na pobranie narządów po śmierci?- zapytał lekarz
Nie mogłem wydusić z siebie ani jednego słowa więc kiwnąłem na tak głową.
Zayn wyprowadził mnie jeszcze oszołomionego z kostnicy i tylko nieznacznie pokiwał głową. Zarówno chłopacy jak i dziewczyny podeszli do mnie po czym mocno mnie uściskali.
- Izzy pamiętaj zawsze cię kochałem i będę kochać do końca swoich dni.
Nie usłyszałem jej melodyjnego głosu mówiącego " ja Ciebie też kocham Harruś ".
Gdy tak przy niej siedziałem przypomniałem sobie dzień w którym ją poznałem .
Był piątek 24 stycznia. Siedzieliśmy w studio i nagrywaliśmy nową piosenkę. Nagle Niall powiedział
- Harry jestem głodny .
- Dobra pojadę do Nando's. -Blondyn powiedział mi , że chce kanapkę z kurczakiem do tego duże frytki i dużą Cole-komuś coś jeszcze przywieść ?
Chłopacy powiedzieli ,że po kanapce. Wyszedłem więc z budynku studia i ruszyłem do restauracji. Po 10 minutach byłem na miejscu i złożyłem zamówienie na wynos. Miałem już wychodzić kiedy w drzwiach wpadłem na ładną dziewczynę.
- Przepraszam- powiedziałem
- Spoko nic się nie stało - uśmiechnęła się do mnie brunetka
-Jestem Harry a ty ?
- Izzy
-Może w ramach przeprosin dasz się zaprosić na kawę?
- Czemu nie - odpowiedziała
Siedziałem tam z nią jakieś 2 godziny nawet nie wiedziałem kiedy ten czas mi minął.
Podziękowałem jej i pojechałem do chłopaków. Oczywiście dostało mi się od nich za to,że zamiast nagrywać to ja robię sobie pogawędki z jakąś dziewczyną. Tak zaczęła się nasza przygoda.
Nagle poczułem rękę na moim ramieniu. Stał tam pewien mężczyzna i powiedział
- Proszę już iść.Musimy ją już zabrać, a Pan siedzi tutaj 3 godziny.
Posłusznie wyszedłem z pomieszczenia i wtedy dopiero poleciały z moich oczu łzy. Szedłem korytarzem nie zwracając na  nic uwagi. Wyciągnąłem komórkę i zamówiłem taksówkę. Trzymając telefon w ręce nie zauważyłem dziewczyny.Przeprosiłem ją i wsiadłem do czekającej na mnie taksówki . Podałem kierowcy adres mojego domu i ruszyliśmy. Po 15 minutach byłem na miejscu. Zapłaciłem należność i wysiadłem. Po wejściu do domu wziąłem prysznic i z myślą ,że to tylko zły sen udałem się do łóżka.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

HEEEEY! TO MY! Chcemy wam życzyć WESOŁYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT ( Wiemy, wiemy, troszeczkę późno ale ććććććć ;* ) No to mamy 1 rozdział. Co o nim sądzicie?

PROSIMY KOMENTUJCIE BO TO DLA NAS WAŻNE może być byle jaka literka, znak ... byle co + krytykę przyjmujemy i próbujemy się poprawić :D

5 komentarzy:

  1. :'( :'( :'( Dziewczyny przez was płaczę :(
    Znajdę was i zabije. Dlaczego musicie tak smutno zaczynać ten blog ?
    Van <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaję mi się, że rozdział jest na serio idealny... Podziwiam Harry'ego jak nawet sobie z tym poradził. Co będzie dalej dowiemy się w kolejnych rozdziałach. xd Ja tylko czekam na moment, aż Zoe i Hazz się spotkają! Aw... xd Nie mogę się na serio doczekać :) Po raz kolejny przypomnę, że fantastycznie zaczęłyście bloga, za co dostajecie OGROMNY plus! ;*
    ps. "-Jest Harry a ty ?" ~ " - Jestem Harry, a ty? "
    płutno ~ płótno
    Możecie poprawić, jak macie chwileczkę wolnego czasu. :) Przepraszam, jeżeli to było w pewien sposób niegrzeczne, bądź coś w tym rodzaju... :)
    Życzę Wam bardzo dużo weny, kochane! ;*
    - Care.
    http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! :) oczywiście poprawimy musiało nam w "Jestem" w komputerze skasować bo tak nam się czasem robi :c A i wasz rozdział na LT był cuuudny!

      Usuń
  3. zapraszam http://photographyinmylife00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli dalej będzie to co myślę, że będzie to OMG będzie super haha, całusy ;*

    OdpowiedzUsuń