niedziela, 10 stycznia 2016

Rozdział 34




~~ Oczami Roxi~~

Wściekła na Louisa i zła na samą siebie za to ,że jestem tak zazdrosna o tego chłopaka pomimo tego ,że jesteśmy tylko przyjaciółki weszłam do domu  mocno trzaskając drzwiami na co Zoe wyszła z kuchni . Chciała coś powiedzieć ale wyminęłam ją bez słowa i po prostu udałam się do swojego pokoju. Byłam wdzięczna mojej siostrze za to ,że nie poszła za mną na górę tylko pozwoliła mi w samotności ochłonąć .Siedziałam tam dobre 20 minut po czym poczułam zmęczenie. Wyjęłam z szafy swoją ulubioną piżamę po czym poszłam do łazienki wziąć prysznic. Po chwili zeszłam do kuchni bo chciałam przeprosić swoją siostrę. Tak jak myślałam na stole czekała już kolacje na 2 osoby a Zoe szykowała nam herbatkę .
- Przepraszam, po prostu miałam dzisiaj gorszy dzień
- Nie ma sprawy jeśli nie chcesz mówić nie mów ja ciebie do niczego nie zmuszę ale wiedź jedno ,że zawsze obojętnie w jakiej sprawie możesz się do mnie zwrócić a ja ci pomogę .
- Wiem siostrzyczko i dziękuję Ci za to - jednak nie powiem ci o sms bo nie chcę abyś wylądowała w szpitalu pomyślałam-i pamiętaj ,że ja ciebie też kocham .
Po chwili usiadłyśmy przy stole i obie zaczęłyśmy w spokoju jeść kolację . Gdy skończyłyśmy jeść pomogłam Zoe w zmywaniu a następnie poszłam do swojego pokoju i zasnęłam . Następnego dnia obudziła mnie Zoe mówiąc ,że dzwonił do niej Louis mówiąc ,że musi się ze mną spotkać u niego w domu bo zostawiłam tam swój telefon. Powiedziała też ,że idzie odwiedzić An i Keilę i wróci za 2 godziny . Uśmiechnęłam się do niej mówiąc ,że za chwilę wstanę i pójdę do Lou. Po tych słowach Zoe wyszła . Poszłam więc do łazienki i wzięłam prysznic po czym ubrałam czarne rurki i biały crop-top. i wyszłam z domu tylnym wyjściem. Droga do domu Louisa przez park zajęła mi zaledwie 20 minut. Wiedziałam ,że chłopak będzie tam na mnie czekał więc po prostu bez pukania weszłam do środka. Byłam dzisiaj w bardzo dobrym i wiedziałam że nic nie może mi go zepsuć.Jednak brunet pokrzyżował moje plany.
- Roxi znalazłem wczoraj twój telefon i zobaczyłem wszystkie sms które Max do ciebie wysyłał. Dlatego razem z Veroniką poszliśmy z tym na Policję .

~~ Oczami  Maxa~~

Wczoraj przez cały czas śledziłem Roxi. Dzisiaj Miałem też taki plan . Od rana tą ulicą przejeżdżał co pół godziny radiowóz który zwalniał koło jej domu. Zdałem sobie sprawę ,że zapewne dziewczyna powiedziała psom o moich sms do niej.  Byłem pewny ,że Roxi jest sama w domu bo widziałem jak jej siostra wyszła. Wtedy wpadł mi do głowy plan jak się na niej zemścić . Przypomniałem sobie ,że w samochodzie który zaparkowałem w ciemnym zaułku dwie przecznice od domu blondynki mam karnister pełen benzyny. Udałem się więc po niego. Kiedy wróciłem widziałem jak radiowóz się oddala . Wiedziałem ,że mam tylko 30 minut więc zacząłem działać . Po cichu zakradłem się na tył domu . Ostrożnie chwyciłem klamkę , która bez problemu ustąpiła i drzwi się otworzyły. Zaśmiałem się w myślach za głupotę Roxi. Gdy wszedłem do mieszkania usłyszałem szum wody. Biedna niedługo będzie potrzebowała tej wody. Ruszyłem na schody gdzie powoli zacząłem wylewać benzynę. Tworzyłem ścieżkę starając się zahaczyć o każde pomieszczenie aby ogień rozprzestrzeniał się szybciej. Skończyłem ścieżkę przy tylnych drzwiach i otworzyłem je aby zdążyć uciec. Rzuciłem zapalniczkę do mieszkania i zacząłem uciekać. Po chwili zauważyłem płomienie. Zaśmiałem się ruszając w stronę samochodu dziewczyny. Wiedziałem ,że a chwilę ktoś zobaczy ogień więc szybko przebyłem wszystkie cztery opony po czym sięgnąłem pierwszy lepszy kamień i stłukłem nim przednią szybę . Wtedy usłyszałem dźwięki syreny policyjnej więc zacząłem szybko biec aby mnie nie zobaczyli. Kiedy wsiadłem już do samochodu zaśmiałem się z mojego genialnego planu.
-Zemsta jest słodka suko
----------------------------------

przepraszamy za długość :c
Car and Tori

5 komentarzy:

  1. Genialny !!!!! Czekam na next:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka jestem tu nowa i tak nie za bardzo się orientuje co ile dodajecie nowe rozdz i czy w tym tygodniu możemy się spodziewać kolejnego rozdz

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej staramy się dodawać nowy rozdział raz w tygodniu , ale nie zawsze nam to wychodzi. następny rozdział mamy już prawie napisany dlatego niedługo na pewno się pojawi

    Car and Tori

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski czytam od wczoraj. Czekam na następny 😘😚😘 Życzę weny 😘

    OdpowiedzUsuń